Sunday, October 01, 2006

今天晚上...

一整晚心情很低落..
一連聽了金莎的兩張專輯-不可思議, 空氣, 江美琪的歌-塔羅牌戀人, 雙手的溫柔, 林凡 - 一個人生活, 還有一些SUKI MINA
我討厭聽傷心的歌, 聽了后, 心情總是會大大被影響, 他媽的 .
不過它們真的很好聽, 尤其是twins的我很想愛他.

離別了三個月, 還有四天就要見到他了, 好緊張!
這次不是最久的一次, 最高記錄是十個月,
但這次卻讓我覺得好象是過了好久好久....
也許是之中發生了太多事了吧,
好多東西需要見面了再說,
風雨過后的彩虹會是什么顏色的呢?

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

愿我有歌可长旧此间,赞美那天赐的恩宠,使我在人间相信奇迹,暮色里仍有五彩的长虹.

*不管多大的风雨,终究会过去.. 彩虹本是七彩宾分,也只在风雨后出现. 别担心,你向往的雨过天晴一定会如愿!我会为你祈祷,你也要好好加油哦!

8:59 PM  
Blogger L a I n e said...

chea yin? =)

2:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

WHYDON'T YOU JUST GUESS ITS KATH?!?!!

i'm adelynne:P *disappointed*

3:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ah how sweeeeet. that's y i always love the elegent swan of mine soooo much

3:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

冰箱结霜咖啡滚烫
煮不好最简单的早餐
我的生活是一团混乱
维持单身感觉茫然
喜不喜欢习不习惯
我总是说不出个答案
一个人来又一个人往
怎么让他流连忘返

我不想当笨蛋
我在墙上写满渴望
我可以大哭一场
房间还是空空荡荡
我绝对不逞强
该属于我任其自然
可是我也要安全感
在某个适当程度的主张
纵然是了解眼光也是温暖

每个早上都想赖床
没有梦是最让人沮丧
我的眼睛盯着天花板
也跑不出任何对象

*x*x*x*x*x*x*x*
-我不想当笨蛋

5:58 AM  
Blogger cheayin said...

puahahaha....
aYH !!!!!!!
since when you type chinese?
tat's why ppl misunderstand.

laine laine...
good luckk yoo~~
it'll definitely be a great day!

8:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

yala tvgirl. since when this english banana type chinese hor..my guest whom'll write in this super-chimmed chinese are you and aun aun only mar rite.

1:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

and ..laine ar, chea yin wont call herself 'ni de hao you'...

hahaha....

11:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

hmm.. how sweet;p

9:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

hi anonymous, i know who r u =p

8:40 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home